AUDIT SEO

Dacă nu-l poți măsura, nu-l poți administra

Un Audit SEO are rolul de a analiza riguros și obiectiv, poziția afacerii dumneavoastră în fața competitorilor, clienților și în mediul online.

Vom analiza plusurile și minusurile site-ului și/sau ale paginilor din mediul online, oferindu-vă o imagine clară a poziției curente pe care o ocupă acesta/acestea.

Ulterior, stabilim impreuna o strategie de optimizare SEO care sa imbunatateasca traficul pe site si vanzarile.

 Analiza tehnică a site-ului:

  • Viteza de incarcare
  • Accesabilitatea (utilizând Sitemap-ul, robots.txt, protocolul criptat “https” și altele)
  • Starea de indexare și crawling
  • Funcționarea site-ului de pe telefoanele mobile (mobile friendly)

Analiza competitorilor în mediul online.

In mediul online este foarte usor sa spionezi competitia, fiind la un click distanta de ei.

Preferintele utilizatorilor (cumparatorilor) sunt influentate de modalitatea prin care le sunt expuse informatiile: vizual, calitativ, cantitativ.

Fie ca reprezinta un exemplu pozitiv sau negativ, concurenta trebuie studiata.

Analiza cuvintelor cheie (keywords și long tail keywords).

Ne intereseaza

  • Ce cuvinte cheie au fost folosite in descrierea produselor si a categoriilor de pe website.
  • Cu ce frecventa sunt folosite cuvintele cheie;
  • Ce competitivitate au acestea in raport cu cautarile si bineinteles, concurenta.

Analiza factorilor de ranking on site si off site :

  • Meta titlul și Meta descrierea
  • H1-H6 tags
  • Conținutul site-ului în text,imagini și video
  • Profilul Backlink-urilor
  • Usability (organizarea logică a site-ului)
  • BLOG și/sau forum
  • Link-urile “URL” din site,etc.

Analiză trafic și rapoarte analitice

  • Traficul general din site
  • Timpul petrecut de utilizatori pe site și conversia
  • Numărul de pagini vizitate
  • Sursa de trafic
  • Cuvintele cheie care au generat trafic
  • Informații demografice ale vizitatorilor
  • Preferințele vizitatorilor pe site,etc.