fbpx

OPTIMIZARE SEO

Google te iubește doar atunci când toți ceilalți o fac

Înainte de a iniția orice campanie SEO, e necesar să înțelegem în amănunt, cum a luat formă afacerea dumneavoastră, care este viziunea și misiunea acesteia, cine-I sunt parteneri și clienti, dar mai ales, care este scopul principal pentru care v-ați gândit sa demarați o campanie SEO.

Pentru a plănui o strategie de succes, începem prin stabilirea obiectivelor, Ce dorești să obții în urma unei campanii SEO?
  • Dezvoltarea afacerii și creșterea vânzărilor
  • Creșterea traficului pe website
  • Poziționare fruntașă în Google
  • Brand awareness
  • Fidelizarea clienților
  • Creșterea numărului de follower-i pe rețelele de socializare, etc.
Odată ce am stabilit care sunt obiectivele dumneavoastră și am alcătuit împreună o strategie pentru obținerea lor, putem începe implementarea acestora prin optimizarea (on page si off page) urmatoarelor:
  • Meta titlul si Meta descrierea
  • H1-H6 tags
  • Structura adreselor URL din site
  • Cuvintele cheie
  • Conținutul (text, imagini, video)
  • Eliminarea conținutului duplicat (dupa caz)
  • Structura de Backlink-uri
  • Adăugare sitemap, fișiere robot.txt, etc.
  • Viteza de încărcare a paginilor
  • Prezența în mediul online (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter, etc).
  • Blog și Newsletter
  • Backlinks
  • Crearea și distribuirea de infografice
  • Îmbunătățirea UX (User experience)