fbpx

WEB CRM

WEB CRM – Crește satisfacția clienților tăi

Suntem deseori intrebati, ce inseamna un CRM si la ce foloseste acesta? CRM este un program de Management al relatiei cu clientii (CRM – Customer Relationship Management).

Cu ajutorul acestuia poti administra datele clientului si sa pastrezi la indemana informatii cu privire la orice interactiune avuta cu acesta.

Ai o imaginea clara a vanzarilor efectuate, informatii pertinente despre starea task-urilor zilnice si facilitezi comunicarea in echipa.

Un program precum CRM poate inregistra de la date de contact ale clientului (numar de telefon, adresa de email, website, profilul din retelele sociale, etc.) pana la informatii legate de compania in care lucreaza, sau informatii cu caracter personal.

Astfel poti capta dintr-o privire, aspecte si detalii referitoare la client, pe care altfel le-ai putea omite.

Deoarece fiecare detaliu conteaza, am dezvoltat pentru afacerea dvs, solutia Green CRM care va permite sa luati decizii corecte si sa intreprindeti actiuni pe baza informatiilor culese.

Avantaje

  • Implementare prin intermediul intranetului ca un serviciu web
  • Este un sistem extrem de flexibil pentru un management de calitate
  • Acoperă gestionarea completă a relației cu clienții și furnizorii
  • Permite gestionarea timpului de răspuns conform S.L.A.
  • Ajută la urmărirea problemelor de help desk
  • Permite alocarea eficientă a resurselor pentru o rezolvare rapidă
  • Gestionează problemele apărute în eficientizarea activității
  • Sistemul de ticketing este foarte folositor pentru firmele care prestează servicii
  • Eficientizarea procesului de marketing, promovare și reducere a timpului alocat procesului de vânzare
  • Sistemul permite obținerea unor rapoarte detaliate pe client sau furnizor
  • Rapoarte periodice pe tipuri de probleme și a priorității lor
  • Rapoarte cu timpul de răspuns pentru soluționarea problemelor

Beneficii

  • Centralizarea tuturor informațiilor despre clienți, vânzări, marketing, suport tehnic
  • Optimizarea proceselor de business pe baza informațiilor centralizate
  • Sistemul urmărește și analizează performanțele individuale și ale organizației
  • Decizii informate pe baza indicatorilor de performanță la nivelul întregii companii
  • Soluționarea rapidă a solicitărilor clienților
  • Creșterea numărului de cazuri rezolvate de la primul contact
  • Elimină blocajele și timpii morți prin folosirea fluxurilor de lucru automatizate
  • Vizibilitate inter-departamentală ce determină creșterea productivității și coordonarea activităților companiei
  • Consolidarea relațiilor cu clienții și furnizorii
  • Posibilitate de planificare a activităților
  • Previzionarea vânzărilor
  • Optimizarea aprovizionărilor și a volumului de producție

Important

  • Poate fi integrat și cu alte aplicații sau poate fi instalat ca soft distinct.