PAY PER CLICK

Investeşte inteligent!

pay per click

Printre avantajele aduse de o campanie PPC, amintim:

  • Obținerea unei rate de conversie, mai mare
  • Control asupra bugetului
  • Targetarea clienților specifici
  • Măsurare rapidă și eficientă a rezultatelor

Eforturile de promovare nu se limiteaza doar la actiunile de optimizare ale site-ului in motoarele de cautare.

Ele continua prin campaniile platite, ca cele de tip Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads.

Campaniile de tip PPC (Pay Per Click) ofera un insight pretios asupra traiectoriei pe care ar trebui sa o urmeze promovarea online.

Aceasta este setata in detaliu: pe zone geografice, intervale orare dar mai ales in raport cu selectia de cuvinte cheie aleasa anterior.

Google Adwords a construit un sistem de punctare al anunțurilor plătite, pentru a păstra o acuratețe și calitate în afișarea acestora.

Acestea sunt sub denumirea de Scor de calitate.

Astfel, pe lângă suma licitată pentru anunț, se iau în calcul și: relevanța anunțurilor, calitatea cuvintelor cheie, rata de click, calitatea landing page-ului, etc.

Rolul nostru este de a obține un scor de calitate cât mai mare pentru campania ta si de a targeta audienta potrivita.

Odata demarata o campanie, cea mai mare greseala pe care o poti face este sa o abandonezi.

Aceasta trebuie monitorizata zilnic, tocmai pentru ca licitatiile pentru cuvintele cheie se modifica de la o zi la alta. La fel si scorul de calitate.

Va fi nevoie sa ajustezi bugetul, sa il reorientezi spre alte cuvinte sau reclame.